Hej Nadios :)

Nadia :)

Här har jag inte skrivit på ett bra tag!
Tror inte du förstår hur saknad du är kan jag
börja med att säga, det e lixom tomt utan dig
ditt bustroll!
På torsdag fyller jag år & det suger att du inte
ska fira med oss i helgen men som du sa,
du finns med oss ändå :)
Ska styra upp en tripp ner till dig mkt snart,
om inte till din födelsedag så ev till nyår.
Då hinner man spara ihop lite $ också!
Jobbar på att få ner Ling pling till storstan',
vore asball att ha henne där nere + vad
har hon i lilla hålan att göra!?
Är hemma hos la familia nu över helgen & hälsar
på drf saknar jag dig x-tra mkt idag..
Ska dricka vin med Ling ikväll, igår lekte vi med Fredrik & Boris, vi
pratade om dig :)
Berätta allt som händer i London town!? Sprungit på
ngn heting än :D ?
Anyway.. ska krama lite på Cornelia nu, hon har blivit
mega stor!

Holla at a brotha

Älskar dig till månen och tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0