Shaheena

Vem är jag? Kan beskrivas som:



           Cynisk - Tror oftast det värsta. Kan vara rätt misstänksam. Men känslokall? Nej.

Egotrippad - Enligt min mami: extremt. Enligt mig själv: lagom. Att älska sig själv är sunt.

Familjekär -  Familjen är bäst. Mammagris, svar: ja! Moster till Cornelia, gullegris.

Frispråkig - Ärlighet varar längst & livet är för kort för att skämmas.

         Ordbajsare - Jag pratar & diskuterar gärna & ofta. 

 Student - Läser till socionom.

Hypokondriker - Nämn en sjukdom & jag har haft den. Har antagligen haft en del sjukdomar som inte är ens påkomna.

Sambo -  Med Amin aka Karlsson

Hundmänniska - Inga små, håriga. Mest Macy, min prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0